contact-us

לקביעת פגישה

לקביעת פגישה

    מתיחת פנים ללא ניתוח

    מתיחת פנים ללא ניתוח היא אחד התחומים הפופולריים ביותר בכירורגיה פלסטית בישראל. הליך זה מאפשר לכם לשכוח משינויים הקשורים לגיל, נותן  מראה של נעורים ויופי נצחיים. אותם מטופלים שעברו מתיחת פנים אצל DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי משאירים רק פידבק חיובי, כי הפעולה מתבצעת על ידי מומחה אמיתי, תוך שימוש בטכניקות החדשניות ביותר ובטכנולוגיות מתקדמות.

    מה הוא תהליך של מתיחת פנים ללא ניתוח?

    מתיחת פנים ללא ניתוח היא הליך אנטי אייג'ינג יעיל המאפשר לכם להעלים פגמים בעור, סימני הזדקנות, עיוות של קווי המתאר של הפנים, למצק את עור הפנים, להחזיר את התכונות לאטרקטיביות הקודמת. טכניקה זו פופולרית מאוד בקרב נשים לקראת גיל ה- 40, אך לא רק. מתיחת פנים מתבצעת תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר, המאפשרות להבטיח תוצאות מצוינות, ללא כל סיבוכים וסיכונים בריאותיים.

    כל השיטות של הרמת פנים ללא ניתוח

    זריקות הן שיטה המאפשרת להיפטר מקמטים וצניחת עור הפנים. כאשר ממלאים את הרקמות הרכות התת עוריות, הפנים נעשות צעירות יותר. החומר שנכנס לעור שלכם על ידי הזרקת שומן או חומר מילוי אחר. הזרקות של קלוגן, בוטוקס או חומצה היאלורונית מאפשרת לכם להשיג גמישות ומיצוק של העור. היתרונות של זריקות הן:

    • ההבדל לפני ואחרי הכנסת הג'ל מורגש כמעט מיידית
    • הרמת פנים ללא ניתוח באמצעות הזרקות מאפשרת לכם להשיג מראה טבעי
    • הנתונים הסטטיסטיים מראים שהמטופלים מרוצים מאוד מהתוצאה של הזרקת חומרי מילוי
    • אפשר בקלות יחסית לשנות או לתקן את התוצאה
    • שיטות אלו מאושרות במלואן על ידי משרד הבריאות

    הזרקת בוטוקס עבור מתיחת פנים

    בוטוקס הוא חלבון טהור המוזרק מתחת לעור, התוצאה של ההליך היא העלמת קמטים. בנוסף, זה מונע היווצרות של קמטים חדשים. תיקון קמטים עם בוטוקס מתאים ביותר לאזורים עדינים כמו קפלי אף, שפתיים, אזור העיניים ועוד. יתרונות הבוטוקס:

    • ההליך לוקח בערך 15 דקות
    • הזרקת בוטוקס אינה מצריכה תקופת שיקום ארוכה
    • עלות משתלמת יותר בהשוואה לשיטות מתיחת פנים אחרות
    • ההשפעה נמשכת יותר מ-3 חודשים

    מתי יש צורך במתיחת פנים?

    הצערת עור הפנים היא תיקון של חוסר פרופורציה הנוצרת עם הגיל, העלמת קמטים, הרמת קו המתאר של הפנים. בגילאים שונים נדרשים הליכים שונים שמטרתם דבר אחד – החזרת הרעננות והנעורים לעור ואף לנפש. מתחת לגיל ארבעים, כאשר השינוי בתווי הפנים וחוסר הפרופורציה אינם כה בולטים, ניתן לבצע את תהליכי ההזרקה והטיפול עם הפרשי זמנים יחסית ארוכים. הצערת פנים בגיל 50 מצריכה הליכים אחרים, ויש לבצע אותם בתדירות גבוהה יותר כדי לשמור על המצב הרצוי. פניה והתייעצות עם רופא מומחה לטיפולי אסתטיקה יעזרו לכם להבין אילו סוגי טיפולים אתם צריכים ומה התדירות הנדרשת כדי לתחזק את עור הפנים שלכם כך שיהיה מוצק וללא קמטים DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי העוקבת אחר סטנדרטים רפואיים גבוהים וגישה משולבת לבריאות, נוער ויופי.

    DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי מציעים לכם מגוון רחב של שירותים קוסמטיים, שרבים מהם רלוונטיים לא רק לנשים, אלא גם לגברים. אז אם אתם מחפשים רופא שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות, אין ספק כי אם תפנו את ד"ר שני לא תתאכזבו לרגע.

    "דוקטור, אולי אני פשוט אעשה full face lift? מה אתה אומר? כדאי לי?" – יכול להיות שכן. אין לי מושג. אני צריך לראות ולבדוק אותך ולדבר איתך בקליניקה. אני הפניתי לא מעט נשים למנתחים ורובן חזרו מרוצות מאד. מצד שני, רוב הנשים וכנראה שגם את, נראות מצוין ולא בטוח שניתוח זו החירה הנכונה עבורן. לניתוח יש מספר יתרונות גדולים: א. התוצאה מחזיקה להרבה שנים. ב. אפשר להגיע לתוצאה דרמטית של מתיחה ונפח. מצד שני יש גם כמה חסרונות רציניים: א. הסיכון גבוה בהרבה מאשר בהזרקות ב. התוצאה יכולה להיות מוגזמת ואפילו מוזרה. ג. המחיר מאד מאד גבוה. "רק רגע דוקטור, אני רואה כל היום תוצאות מהממות של ניתוחים באינסטגרם אז איך אתה אומר לי שיכולות להיות גם בעיות?". ובכן, הכל נראה נהדר באינסטגרם, אפילו החיים שלנו 🙂 ואנחנו יודעים שלא הכל ורוד. לא מראים פשלות ברשתות החברתיות ובטח לא מדווחים על תביעות ולקוחות לא מרוצות. אז, בזהירות. למשפחה שלי אני ממליץ להימנע מניתוחים כל זמן שאפשר. מכל ניתוח. רוב הנשים יכולות פשוט לעבור מתיחת פנים ללא ניתוח ולהנות מתוצאה פנטסטית וסקסית לאורך זמן רב. מתיחת פנים ללא ניתוח היא פעולה פשוטה ומהירה יחסית שמתבצעת במספר פגישות ומעניקה מראה טבעי ועדין. הכל מבוצע תחת אלחוש מקומי ובעדינות המירבית.

    שתף

    לקביעת פגישה

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      פוסטים נוספים

      הרמת פנים ללא ניתוח

      הרצון של נשים להישאר יפות וצעירות הוא רצון טבעי, ותעשיית הקוסמטיקה מציעה מגוון רחב של הליכים למיצוק והרמת עור הפנים והצוואר. אם הקמטים בפנים רדודים, לא מצריכים התערבות כירורגית, אז עבור טיפולי הרמת פנים ללא ניתוח מתאימות לנשים כאלה שיטות הזרקה והצערת לייזר, בעזרתן ניתן להעלים פגמים קלים בעור במחירים נוחים ובפחות תופעות לוואי. יתרון משמעותי בהליכי מתיחת פנים לא ניתוחיים הוא זמן החלמה קצר יותר מאשר בניתוח.

      כדי למצוא את התשובה לשאלה איזו מהשיטות של הרמת פנים הכי מתאימה לכם, אתם צריכים להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך. כדי לבחור את שיטת הרמת הפנים והצוואר האופטימלית ביותר, עליכם לדעת בדיוק מה האפקט שאתם רוצים להשיג. לקביעת פגישת ייעוץ עם המומחה מספר אחד בארץ, ד"ר שני, אתם מוזמנים לחייג ל DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי במספר 052-4622226 ותקבלו מענה לכל השאלות שלכם.

      טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח

      קמטי גיל הם אחד הפגמים האסתטיים הנפוצים ביותר במראה, שכל אישה שואפת להיפטר מהם. לשם כך, כיום אין צורך לפנות לשירותיו של מנתח פלסטי וניתן בקלות לתקן את הפגמים הקטנים עם טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח. במרפאת DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי תוכלו למצוא מגוון מבצעים עבור טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח על ידי המומחה דר שני, בעל ניסיון רב שנים בתחום הרפואה האסתטית.

      טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח – מנגנון הפעולה

      מהות ההליך של טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח היא גירוי סיבי קולגן, המעניקים לעור מראה מוצק. מטופלים רבים מעדיפים מתיחת פנים על ידי הזרקה מכיוון שאינה מצריכה ניתוח. שיטת התחדשות זו הופכת לאופציה אידיאלית למי שלא רוצה להיכנס מתחת לסכין. הטכניקה מתאימה למטופלים החוששים מניתוח ואינם סובלים היטב הרדמה. בשיטה הלא ניתוחית, כל הטיפול מתבצע באמצעות הזרקת חומרים טבעיים למקומות מדויקים בפנים לצורך הרמה, מתיחה ומילוי קטמים. לכן, הרמת הזרקה אינה מצריכה הרדמה כללית, ובמקרים רבים ניתן לוותר גם על הרדמה מקומית.

      מהו בוטוקס ואיך זה עובד?

      בוטוקס היא תרופה טיפולית הנמצאת בשימוש נרחב בארץ ובעולם בתחומי הרפואה השונים מזה כ-30 שנה. החומר הפעיל חוסם העברת דחפים עצביים לרקמת השריר. כתוצאה מכך, שרירי הפנים נרגעים וקמטים שכבר קיימים בעור מוחלקים. טכניקות מודרניות של טיפולי בוטוקס עבור טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח מאפשרות להחליק קמטים, ליצור קו מתאר ברור של הפנים והצוואר ולהדגיש הבעות פנים חיוביות. כתוצאה מהליכים כאלה, הפנים נראות טבעיות וצעירות.

      ההליך עצמו פשוט וקל. אין צורך בהרדמה מקומית. ההליך אורך כ-10 דקות ואינו דורש זמן לשיקום. במהלך ההליך, הרופא משתמש במחט קטנה ומזריק את התרופה במינונים קטנים מאוד רק במקום מוגדר במדויק. ההשפעה של הזרקת בוטוקס מוגבלת למקום ההזרקה. אתם יכולים לחזור לפעילות רגילה כמעט מיד לאחר ההליך. הזרקת בוטוקס היא אחת השיטות הבטוחות והבדוקות ביותר ברפואה אסתטית, והאינדיקציות לשימוש בה מתרחבות כל הזמן. מעוניינים לשמוע עוד פרטים על ההליכים המוצעים על ידי DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי חייגו 052-4622226.

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support