contact-us

לקביעת פגישה

לקביעת פגישה

    מה הזמן הכי טוב לבצע עיצוב קו לסת ללא ניתוח

    בין הפנים שלנו לצוואר יש גבול. הגבול הזה צריך להיות חד וברור, בדיוק כמו גבול בין מדינות. הבעיה היא שבחלוף השנים וביחוד עקב דיאטות וירידה במשקל הקו הזה מטשטש. זה פוגע בנראות הכללית ונותן לנו מראה כבד ועייף, וגורם לנו להיראות יותר שמנים ופחות חטובים. בנוסף, הצוואר מאבד את התמיכה שלו מלמעלה ומתחיל להיראות נפול ומקומט. זו תופעה מבאסת ביחוד אם עשינו דיאטה שדווקא ממש הצליחה וירדנו המון במשקל ונהיינו חתיכים. ועכשיו, את חתיכה הורסת בגוף וקונה מידות קטנות אבל דווקא האזור של הפנים והצוואר נראה נורא. אין צורך להיכנס לדיכאון (ובטח לא לאכול גלידה מול הטלוויזיה 🙂 ) וגם אין צורך לקחת משכנתא על מנת לממן ניתוח יקר ומסוכן. הפתרון הוא עיצוב קו לסת ללא ניתוח. זו פעולה שמבוצעת בקליניקה בשגרה והתוצאות שלה תמיד נפלאות. כך, הפנים והצוואר שלך יראו טוב לפחות כמו הגוף שלך וכל מי שיראה אותך ייתן לך הרבה פחות מהגיל שלך. הטכניקות שמשמשות בעיצוב קו הלסת הן מגוונות וכוללות שורה של חומרי ושיטות הזרקה ושימוש בטכנולוגיות ביולוגיות ופיסיקליות מתקדמות.

    מה יהיו התוצאות של עיצוב קו הלסת ללא ניתוח ?

    1. קו לסת וסנטר חדים ומושכים
    2. שיפור משמעותי בנראות הצוואר
    3. שיפור בנראות סנטר כפול
    4. פנים מושכות וצעירות
    5. מראה צעיר וזוהר

    תשובה לשאלה

    אם את שואלת אותי את השאלה הזו אז התשובה היא "עכשיו". אל תתני לתהליכי הזקנה ולשינויי משקל בפנים להוריד את הנראות שלך ולגרום לך להיראות מבוגרת ופחות מושכת. אל תאפשרי לתהליכים האלה להגיע למקום בו יהיה כבר מאד קשה להפוך אותם עד כדי שתזדקקי לפעולות יותר פולשניות והרבה יותר יקרות. תפני אליי עוד היום וקבלי ייעוץ ברמה הגבוהה והכנה ביותר וטיפול בטכניקות ובחומרים הטובים בעולם. תצטרפי לקהילה הולכת וגדלה של לקוחות ששינו את חייהן ומרגישות מעולה עם עצמן ועם המראה שלהן.
    תשלחי ווטסאפ ל 0524622226.

    שתף

    לקביעת פגישה

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      פוסטים נוספים

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support