contact-us

לקביעת פגישה

לקביעת פגישה

    טיפולים כהכנה לאירוע

    אירוע של חתונה, בר או בת מצוה, ברית ומפגשי מחזור, הוא מוקד של לחץ, התרגשות והשקעה גדולה בהכנות. זו הזדמנות בלתי חוזרת להיראות טוב כאדם פרטי וכמשפחה, וליצור זיכרונות וצילומים שייחרטו בלבבות. לפעמים, זו גם הזדמנות לעורר את קנאת קרובות המשפחה והחברות ולומר להן: "פשוט התברכתי בגנטיקה מצוינת" :).

    הדגש שלי בטיפולי הכנה לאירוע, הוא על הענקת מראה זוהר שמקרין חיוניות, ועל הצערה של הנראות. זה מושג בשילוב של אמצעים וטכניקות, ועדיף שיהיה זמן ללפחות שתי פגישות טיפוליות. כלומר, עדיף להגיע אליי לפחות חודשיים לפני האירוע.

    אופטימלית, כדאי גם לתזמן את הטיפול האחרון ללפחות שבועיים לפני האירוע, על מנת שאם יהיה צורך בחיזוק, תיקון או הידוק, יהיה מספיק זמן לכך. זה גם יאפשר לי לוודא שאם מופיע שטף דם קטן לאחר הטיפול, הוא יעלם הרבה לפני המועד של האירוע.

    רבות שואלות: מתי כדאי לבצע בוטוקס לפני אירוע? אז התשובה היא: 4-6 שבועות. על מנת שיתפוס טוב ושנספיק לבצע טיפול חיזוק.

    עם זאת, קורה ומגיעה אישה שיש לה אירוע עוד מספר ימים או אפילו באותו היום. ברוב המקרים אני מאחל לה בשעה טובה ובמזל טוב וממליץ על מאפרת מצוינת. אבל, בחלק מהמקרים אני מבצע טיפול קטן שמשדרג את הנראות שלה ומשפר את מצב הרוח שלה.

    בכל מקרה, אם את מגיעה אליי מספיק מוקדם או מגיעה ביום האירוע עצמו או לא מגיעה בכלל, שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב!

    שתף

    לקביעת פגישה

    לקביעת פגישה

      שאלות ותשובות (FAQ)

      ש: דוקטור, זה כואב?

      ת: לא כל כך. זה הרבה פחות כואב ממה שמצפים. אני משתמש בחומר האלחוש הכי חזק בשוק, שמיוצר במיוחד עבורי. מלבד זה, היד שלי מאד עדינה. לכן, זה לא מאד כואב. חלק מהדקירות לא תרגישי בכלל או כמעט לא תרגישי. חלק מהדקירות מעט כואבות, ובחלקן יש תחושת אי נוחות ולחץ. בשביל רוב המטופלות, זה פחות כואב ממריטת גבות.

      ת: כשאנחנו רואים את הנשים סביבנו ברחוב ובבתי הקפה, שעברו טיפול, אני חייב לומר שהפחד שלך מוצדק. המומחיות שלי היא בלבצע פיסול פנים שנותן מראה צעיר וחושני שהוא גם עדין וטבעי. אני מתמחה בלהחזיר לך את הנראות הטבעית שלך שאבדה מעט עם השנים. לכן, יהיה שינוי בפנים, אבל הוא יהיה טבעי ומאד עדין ואת תהיי יותר דומה לעצמך ממה שאת היום.

      ת: לא, ברב המכריע של המקרים. אפילו בפיסול שפתיים, ברב המקרים אני לא משאיר אף סימן. יחד עם זה, אי אפשר להבטיח את זה. בד"כ, גם אם יש סימנים כחולים, וזה רק במיעוט המקרים, הם יהיו מאד קטנים ויעברו תוך מספר ימים. תמיד תוכלי לשים עליהם קצת מייק-אפ.

      ת: את תיראי הגרסה היותר צעירה, רעננה וחושנית של עצמך.

      ת: בסבירות מאד מאד גבוהה, את לא. אלרגיות לחומצה היאלורונית הן נדירות.

      ת: תלוי בחומר, בתכונות של הגוף שלך, באם יש אירועי מחלה או סטרס, בפעילות הגופנית שאת מבצעת, ובטכניקת ההזרקה. בוטוקס מחזיק 3-6 ולפעמים אפילו 8 חודשים. חומצה היאלורונית מחזיקה 6-24 חודשים וסידן מחזיק 1.5-3 שנים. את מוזמנת לבוא להתייעץ ואז נוכל להיות הרבה יותר מדוייקים.

      ת: אני ממליץ פעם בחצי שנה.

      ת: בסדר גמור. יחד עם זה, חשוב שתדעי ששפתיים שמפוסלות בצורה חושנית שהיא טבעית ועדינה (לא שפתי ברווז ודומיהן) מקפיצות את כל הפנים ומעניקות לך מראה צעיר ומושך. הן גם משפרות את הקפלים בצידי הפה, מחזירות את הפה מקמור ועצוב לישר ושמח, ומשפרות מאד את הקמטים שמעל השפה העליונה. זו בדיוק ההתמחות שלי – שפתיים חושניות שהן טבעיות ועדינות.

      ת: כן.

      ת: כן. אפשר להחזיר את הצוואר לנראות מעולה.

      ת: ברור שיש. יתכן שחלקם אפילו טובים למדי. קחי בחשבון שברוב המקרים המחירים הנמוכים הם תוצאה ישירה של שימוש בחומרים זולים או אי הצלחה או מספר גבוה של תקלות של הרופא המטפל שגורמים לו להוריד את המחירים באופן משמעותי.

      ת: רופא אמיתי. אני רופא משפחה ברקע.

      Why-is-it-recommended-to-do-a-facelift-without-surgeryy

      ת: יש לי הרבה ניסיון, מכיוון שיש לי הרבה מטופלות, בכל הארץ, מקריית גת ועד חיפה, בטווח גילאים של 14-84 שנה. מכל העדות והמגזרים. אני מטפל בנשים ובגברים. רוב המטופלות שלי מרוצות מאד.

      ת: בטח. באתר ואינסטגרם. אני חייב להתוודות שאני לא עוסק ביצור קולאז'ים סדרתי אלא ממוקד יותר בעבודה עצמה, אבל יש שם לא מעט דוגמאות.

      ת: בטח. באתר ואינסטגרם. אני חייב להתוודות שאני לא עוסק ביצור קולאז'ים סדרתי אלא ממוקד יותר בעבודה עצמה, אבל יש שם לא מעט דוגמאות.

      ת: אני משתמש במגוון מאד רחב של חומרים. הסיבה לכך היא שבכל מותג יש הרבה סוגים של חומרים וזה נותן לי את האפשרות להתאים לך את החומרים הכי טובים עבורך ועבור הפעולה המדויקת שאני מבצע.

      ת: לא.

      ת: אני לא יודע. יתכן שכן ויתכן שלא. את חייבת לבוא אליי להתייעצות ובדיקה על מנת שאוכל לתת לך המלצה מדויקת.

      ת: הכי חשוב זה לבצע את הטיפול לפני המדרגה הבאה של ההזדקנות. אחרי המדרגה הבאה יהיה יורת קשה ויותר יקר לבצע את אותו הטיפול והתוצאה לא תהיה בדיוק באותה הרמה. תבואי להתייעצות ונחליט ביחד.

      ת: תלוי. לפעמים צריך ניתוח. לפעמים אני יודע לפתור את זה ללא ניתוח. ולפעמים, צריך גם טיפול אצלי וגם ניתוח. על מנת להחליט, את צריכה לבוא ליעוץ.

      ת: תלוי. לפעמים צריך ניתוח. לפעמים אני יודע לפתור את זה ללא ניתוח. ולפעמים, צריך גם טיפול אצלי וגם ניתוח. על מנת להחליט, את צריכה לבוא ליעוץ.

      ת: כן. יש לי. מאד יעיל. ה FDA האמריקאי אישר טיפול בזריקות בוטוקס למיגרנה. סופר יעיל. צריך לבצע פעם ב 3-4 חודשים. תוצאות נהדרות.

      ת: כן. אני מבצע את זה הרבה הפיתרון תלוי במצב ובסיבות לבעיה ובגיל שלך. התוצאות מאד יפות. מילת אזהרה: החיר הוא השיקול האחרון שאת צריכה לשקול בטיפול כזה. הסיבה לכך היא שבידיים לא מיומנות יש אחוז גבוה של סיבוכים ארוכי טווח. תיזהרי מאד בבחירת הרופא.

      ת: 1 מ"ל. זה חמישית כפית תה. כלומר, ממש מעט.

      Facelift-without-price-analysis

      ת: אין מושג כזה "מזרק בוטוקס". בוטוקס מוזרק מבקבוקון שמספיק בד"כ למספר מטופלות.

      ת: אני חייב לבדוק אותך על מנת להחליט. בכל מקרה, את צריכה לדעת שאני משתמש במינימום חומר ואף פעם לא מזריק חומר מיותר ולא נחוץ. המומחיות שלי היא להשיג עבורך מקסימום תוצאה בכמות הקטנה ביותר האפשרית של חומצה.

      ת: כשמופיעים סימני הזדקנות ראשונים. בדרך כלל זו נפילה קלה בפנים, טשטוש קו הלסת, התרוקנות קלה מתחת לעיניים, הקטנה וקמטוטים בשפתיים, סימנים ראשונים של בולדוגים, שקעים וכובד בצידי האף, קפלים בצידי הפה, ירידה של זויות הפה, ירידה של זויות העיניים. בכל מקרה, ממש חשוב להקדים את המדרגה הבאה של ההזדקנות.

      פוסטים נוספים

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support