contact-us

לקביעת פגישה

לקביעת פגישה

    פיסול פנים חומצה היאלורונית

    עם הגיל, העור מייצר פחות מחומצה היאלורונית משלו, וכתוצאה מכך נוצר יובש וקמטים. סיבי קולגן, האחראים על גמישות העור, נמתחים לאורך זמן, מה שמוביל להתרופפות רקמות העור. רקמת השומנים הקיימת על הפנים שוקעת בהדרגה למטה, שרירי הפנים מאבדים את הטונוס. לכן, במהלך השנים אנו מבחינים באיבוד נפח באזורים מסוימים בפנים. אחת הדרכים היעילות ביותר להילחם בביטויים של שינויים הקשורים לגיל היא פיסול פנים חומצה היאלורונית.

    פיסול פנים חומצה היאלורונית – אזור יישום

    פיסול פנים חומצה היאלורונית מספק תוצאות מצוינות במטופלים בקטגוריות גיל שונות – מגיל 30 עד 65 שנים. תיקון נפח מתאים כמעט לכל אזורי הפנים והצוואר:

    • קמטים בכל אזורי הפנים.
    • עצמות לחיים.
    • קמטים אופקיים במצח.
    • קמטים אופקיים בצוואר.
    • אזור העיניים והאף.

    בהתאם לאזור הטיפול, נבחרים חומרי מילוי קלים יותר או, להיפך, צפופים יותר. בהתאם לכך, אין צורך להזריק את החומר לעומק: הוא ממלא קמטים ומאפשר לתקן אזורים עדינים בפנים – למשל, האזור סביב השפתיים או העיניים, לתקן את קווי המתאר של הפנים ולבטל אסימטריה.

    חסכון בזמן בעת ביצוע פיסול פנים ללא ניתוח

    מבלי לקחת בחשבון את משך הייעוץ עם המומחה, פיסול פנים ללא ניתוח אורך פחות משעה. הזמן הזה כולל הכנסת חומרי מילוי ותכשירי בוטוקס. לאחר מכן, אתם יכולים מיד ללכת הביתה. אין תקופת החלמה, אז אתם יכולים לעשות הליך כזה בבטחה מבלי לשבור את שגרת החיים הרגילה שלכם. הניתוח המסורתי אורך זמן רב יותר ולאחריו תיאלצו לשהות זמן מה במרפאה. הניתוח מלווה בתקופת החלמה, כך שבהכרח תצטרכו "לעצב מחדש" את לוח העבודה.

    הסיבה לבחור בפיסול פנים ללא ניתוח – מחיר משתלם

    בהשוואה למתיחת פנים מסורתית, פיסול פנים בעזרת הזרקות תעלה פחות. הזרקות המבוצעות על ידי מומחים עולות פחות מניתוח. בנוסף, במהלך הניתוח תצטרכו לשלם עבור הרדמה, מספר פגישות עם מנתח פלסטי, בדיקות ושהייה במרפאה. במהלך תקופת ההחלמה, יהיה עליכם לקנות תרופות נגד זיהומים ועוד. הרמת הזרקה מלווה בעלויות צד פחות משמעותיות. לפעמים הרופא רושם בדיקות, אבל מספרן קטן בהרבה מאשר בהכנה לפני הניתוח. אין צורך לטפל בעור לאחר הזרקות. אתם גם לא צריכים לרוב לקחת שום תרופות.

    מכיוון שמתיחת פנים בהזרקות אינה מצריכה ניתוח, הסיכון לזיהום, דימומים וסיבוכים נוספים פוחת מאוד. בנוסף ניתן לתקן את התוצאות של מתיחת פנים לא כירורגית על ידי הזרקה במקומות הנחוצים, ואילו לאחר ניתוח לא מוצלח, תצטרכו לשכב שוב על שולחן המנתח ולעשות הכל מחדש.

    מה הם היתרונות בשימוש עם חומצה היאלורונית?

    לאחר טיפול עם חומצה היאלורונית תהנו ממגוון יתרונות והם:

    • גוון העור משתפר, העור הופך אלסטי יותר.
    • העגלגלות של הלחיים חוזרת.
    • קצה האף עולה.
    • מופיעות עצמות לחיים גבוהות.
    • התרופפות העור נעלמת.
    • ניתן לפסל תווי פנים עם קווי מתאר ברורים.
    • מעניק לשפתיים את הנפח והצורה הרצויים.

    עיצוב פנים כרוך בשימוש בתכשירים העדכניים ביותר על בסיס חומצה היאלורונית, המוזרקים מתחת לעור וממלאים קמטים עמוקים, ומשחזרים קווי מתאר ברורים לפנים. טכניקת פיסול פנים חומצה היאלורונית מאפשרת לכם להעלים צלקות אקנה ולהפוך את העור לחלק יותר. האטת תהליך ההזדקנות הודות הטיפולים המהפכניים הנמצאים בשימוש במרפאתו של DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי,  לא רק מתקנים תווי פנים, אלא גם עוצרים את תהליך ההזדקנות למספר שנים. אם אתם מחפשים את המומחים הטובים ביותר עבור טיפולי ההזרקות שלכם, אתם תמצאו אותם ב DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי. חייגו עוד היום 052-4622226 לקביעת פגישת התייעצות ללא התחייבות.

    שתף

    לקביעת פגישה

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      פוסטים נוספים

      פיסול פנים ללא ניתוח

      במהלך הליך פיסול פנים ללא ניתוח נעשה שימוש בהזרקות של בוטוקס וחומרי מילוי. כתוצאה מכך, נפח הרקמות, שיורד עם הגיל, מתחדש, קמטים מוחלקים, העור הופך אלסטי ומוצק. קווי המתאר הטבעיים של הפנים משוחזרים למצבם הטבעי. עם בחירה נכונה של השילוב והריכוז של התרופות המוזרקות, ההשפעה אינה נחותה ממתיחת הפנים הכירורגית המסורתית.

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support