contact-us

לקביעת פגישה

לקביעת פגישה

    הרמת גבות ללא ניתוח

    הרמת גבות ללא ניתוח זה הוא הליך שמטרתו להעלים פגמים בשליש העליון של הפנים. השליש העליון כולל: מצח, גבות, רקות וגשר האף. ככל שאדם מופתע ומזעיף את פניו לעתים קרובות יותר, כך מופיעים הקמטים הראשונים בצורה פעילה יותר. מומחים אומרים שסימני ההזדקנות הראשונים מופיעים בשליש העליון של הפנים. כמה מדענים שחוקרים את תהליכי הזדקנות העור רואים בכוח המשיכה את האשם העיקרי בתהליך זה, מה שבעצם מושך את העור שלנו למטה שנה אחר שנה. קולגן ואלסטין מיוצרים פחות ופחות על ידי הגוף עם הגיל, ההגנות הטבעיות נחלשות. גם הבעות פנים אקטיביות מחמירות את התהליך. כתוצאה מכך, העור שלנו זקוק למיצוק, במקרה זה רבים מחליטים לפנות להליך הרמת גבות ללא ניתוח.

    האם אפשר לעשות הרמת גבות ללא ניתוח עם בוטוקס?

    הבוטוקס מכיל בוטולינום טוקסין מומת כמרכיב העיקרי. עקרון פעולתו מבוסס על פעולת הרעלן על סיבי העצב המעבירים דחפים לתנועת שרירים. ברגע שהרעלן מתחיל לפעול, השרירים מפסיקים לקבל אותות ובהתאם לכך להתכווץ. הם נרגעים, והעור המכסה אותם מוחלק בהדרגה. תנועות פנים פעילות במצח ובגבות תורמות להיווצרות קמטים, עם הזמן, הקשת מעל העיניים יורדת בהדרגה, הפנים הופכות לא מרוצות וקודרות. בוטוקס בגבות עוזר לתקן את זה. הוא ניתן לפי אחת מהסכמות הבאות:

    • בין הגבות- וכך המראה הופך רענן ופתוח יותר.
    • בנקודה העליונה של השריר המעגלי מעל גלגל העין. קצות הגבות עולים, הקשתות העליונות נעשות חלקות יותר.
    • ניתן לבטל את הקמטים הנוצרים באזור מעל האף ולבטל את נראות המבט הקודר.

    עיצוב עם הרמת גבות חומצה היאלורונית

    הליך הרמת גבות חומצה היאלורונית הסטנדרטי מתבצע על פי השיטה של ​​החדרת חומר מילוי לשלוש נקודות ספציפיות – צפופות מספיק כדי לשמור על צורת הקשתות של הגבות, למנוע מהן לצנוח ולחדש את המחסור ברקמות באזור די קשה זה.

    ג'ל היאלורוני מוזרק באופן סימטרי בשלוש נקודות בכל גבה: בראש (קרוב יותר לגשר האף), באמצע (החלק הגבוה ביותר של העיקול) ובסוף הגבה. עם מחט דקה מיוחדת עמוק מתחת לעור ומתפזרת בהדרגה על כל הגבה. לחומצה היאלורונית, כידוע, יש יכולת לשמור על לחות, ליצור נפח, ובנוסף, היא משפיעה על התחדשות התאים – ובכך מחזירה את האפקט הדרוש של הרמת רקמות.

    חשוב לאחר עיצוב הגבות, כמו לאחר כל הליך הזרקה אחר, עליכם לפעול לפי כללי טיפול פשוטים כדי למנוע חבלות ונפיחות, גם אם הסיכון בהן הוא מינימלי. זה לוקח רק כמה ימים עד שהתרופה מתפשטת לחלוטין, וההשפעה הופכת בולטת, אבל כדי להשיג אותה, עדיף לעקוב בדיוק אחר ההמלצות של הרופא המומחה.

    כמה זמן הבוטוקס שומר על האפקט שלו במהלך הליך הרמת גבות?

    השפעת הבוטוקס על סיבי עצב נמשכת בממוצע 3-4 חודשים ותלויה בתגובה האישית של הגוף. בהדרגה, פעולת הרעלן נחלשת, הוא נהרס ומוסר לחלוטין מהרקמות. היתרון הבלתי מעורער שיש לבוטוקס במהלך הרמת גבות ללא ניתוח הוא פעולה ממושכת עקב אובדן ההרגל של העוויות מסוימות. בזמן שהתרופה פועלת, לא ניתן להזעיף פנים כראוי, לכן, אותן הבעות פנים שבעבר גרמו להופעת קמטים נעלמות עם הזמן, ולכן אזור הטיפול – גשר האף, בין הגבות – שומר על חלקותן אפילו לאחר סיום ההזרקה. מעוניינים לעבור את ההליך של הרמת גבות ללא כאבים כלל? צרו קשר עם DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי.

    הרמת גבות ללא ניתוח – טיפול מתקדם עם תוצאות מידיות

    כולן רוצות עיני שקד. לחלק היה מזל והן נולדו איתן. לחלק לא. יש כאלה היו להן עיני שקד אבל עם הגיל הגבות התחילו לצנוח וליפול ויצרו מעין קפלים בצידי העיניים, מה שמעניק לעיניים מראה עצוב של כלבלב. ויש כאלה שהגנטיקה שלהן היא מראש כזו של "גג" כבד לעיניים. מה שאין, זה אישה אחת שלא תעשה יותר יפה אם נבצע לה הרמת גבות ללא ניתוח ופתיחה של צידי העיניים. אני עוד לא פגשתי כזו, ופגשתי המון ומכל סוג ובכל גיל. אז מה עושים? כמו בכל פעולה ברפואה אסתטית, מטפלים בשלבים ויוצרים תמיכות לרצועות ולשרירים ומשפרים את איכות העור והתת עור. צריך לעבוד על רוב ההיקף של העין ועל הרקמות והמבנים התומכים ליד העין ולהשתמש בחומרים הטובים ביותר, כי אחרת יהיה מאד קשה לקבל תוצאה משביעת רצון. בד"כ נשתמש בשילוב של חומצה היאלורונית, כולל חומצות שמשלבות אחוז נמוך של סידן, ובוטולינום. בד"כ נזריק במספר שכבות במספר טיפולים.

    אם את בוחרת לעבור את הטיפול אצלי, כל מה שאת צריכה זה לשלוח הודעה ל 0524622226 ולעשות את הצעד הראשון לנראות צעירה חלקה וזוהרת.

    שתף

    לקביעת פגישה

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      פוסטים נוספים

      הרמת גבות חומצה היאלורונית

      לגבות יש תפקיד עצום בתפיסה החזותית שלנו את הפנים. עכשיו אפשר לעצב גבות, לבנות, לגוון, לעשות איפור קבוע ועוד מגוון טרנדים חדשניים שלא מפסיקים להפתיע. עם זאת, רוב השיטות הללו פותרות את בעיית הצורה החזותית והצפיפות של שערות הגבה. עם הגיל, כתוצאה מהתרופפות שרירי הפנים המתרחשת באופן טבעי, הגבות צונחות וגורמות לפנים למראה עייף יותר, זועף ומשעמם. לכן הרמת גבות חומצה היאלורונית לא רק אפשרית, אלא שבמקרים כאלה זה ממש הכרחי. למרות שלרוב תיקון הזרקה מוחל על אזורים אחרים – האף, עצמות הלחיים, הסנטר – גם הגבות מתאימות באופן מושלם לתיקון עם חומר מילוי זה.

      מתי מומלץ לפנות לטיפול הרמת גבות?

      אם אתם חווים לאחרונה צניחת שרירי הפנים, קמטים מרובים באזור הגבות ולא אוהבים את המראה העייף שהפנים שלכם קיבלו לאחרונה, זה הזמן לפנות אל DR SHANI  רפואה אסתטית למראה טבעי המתמחים בטיפולים אסתטיים ללא התערבות כירורגית, ומזמינים אתכם לפגישת התייעצות עם המומחה הטוב ביותר בארץ. חייגו עוד היום 052-4622226.

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support