contact-us

לקביעת פגישה

לקביעת פגישה

    עיצוב קו לסת לגבר

    העולם הוא מקום דינמי וזה נהיה יותר ויותר חשוב להיראות טוב. אנשים שמקרינים גיל צעיר, אנרגיה, רעננות וביטחון מתקדמים יותר מהר ויותר רחוק בעבודה, משיגים נשים יפות ומושכות יותר ומרגישים יותר מאושרים. כיום נשים מצפות שגברים יראו מעולה. קו הלסת בגבר הוא אחד מגורמי המשיכה והקרנת הסמכות החשובים ביותר. כשבוחנים צילומים של שחקני קולנוע, מנכלים של חברות גדולות ומנהיגים רואים שלסת חזקה וגברית היא תכונה בולטת של הרוב המכריע. התקדמות הרפואה האסתטית מאפשרת גם לך לעבור עיצוב קו לסת לגבר בקלות, בביטחון גבוה ובמחיר הגיוני. מכיוון שאתה איש עסוק, חשוב שתבדוק שהרופא שאתה פונה אליו וקונה ממנו את השירות הזה מיומן ומשתמש בחומרים וטכניקות שיחזיקו לאורך זמן רב. ממש חשוב לוודא שזה רופא שמנוסה בטיפול בגברים. רופא שאין לו ניסיון משמעותי בטיפול בגברים עלול ליצור לך מראה נשי עגלגל עם זוויות לא נכונות.

    למה כדאי לשים לב כשמבצעים עיצוב קו לסת לגבר

    1. מבנה הפנים היחודי של המטופל – לכל גבר יש מבנה פנים שונה ולכן חשוב להתאים את מבנה השליש התחתון של הפנים לשאר הפנים ולא לבצע את אותו הטיפול לכולם.
    2. חומרי הזרקה סמיכים שיחזיקו לזמן רב – ככל שהרופא מנוסה יותר הוא נוטה יותר לעבוד עם חומרים מאד סמיכים. החומרים האלה הם למעשה שתל נוזלי. יש לכך מספר יתרונות: א. החומר נשאר היכן שהוזרק ושומר על הנראות. ב. ניתן לעצב קו לסת חד, סמכותי וגברי ולא עגלגל. ג. החומר מתפרק לאט יותר והתוצאה נשמרת לאורך זמן רב. זה מחייב שימוש בחומרים איכותיים מאד, כאלה שגם עולים יותר. תתרחקו ממקומות מאד זוים כמו מאש! אלו הפנים שלכם.
    3. יצירת מבנה זוויתי ורחב שהוא בעל פרופורציה עם הלחיים – הכיוון הכללי הוא מראה של שחקן קולנוע. זה המראה שמקרין עוצמה ומושך נשים.

    הטיפ של ד"ר שני: תשאל את בת הזוג שלך או ידידה אם אתה צריך עיצוב קו לסת לגבר

    גברים, לא תמיד רואים את הדקויות של הנראות. אל תתבייש. תשאל אישה שרוצה בטובתך האם תראה יותר טוב עם טאץ' אפ בקו הלסת. אם החלטת לבד או קיבלת המלצה מהאישה, אתה תמיד מוזמן ליצור קשר בווטסאפ ולקבוע תור לעיצוב קו לסת לגבר אצל רופא שהוא מומחה בזה וטפל בגברים בכל הגילאים. את התוצאות אתה תראה כבר מהתחלה. עליה בביטחון העצמי שלך, תגובה חיובית יותר מצד אלה שסובבים אותך וביחוד מהאנשים שעובדים איתך, ומבטים מפלרטטים והערות מחמיאות מהנשים סביבך. בעולם הזה שיש בו תחרות הולכת וגוברת את תוכל לבדל את עצמך מהסביבה ולבלוט ולהרשים.
    שלח הודעה למספר 0524622226 ועשה את הצעד הראשון שלך לנראות גברית צעירה ובוטחת.

    שתף

    לקביעת פגישה

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      פוסטים נוספים

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support